Od školního roku 2015/2016 ředitel školy sjednotil poradenské služby pod Školní poradenské pracoviště (ŠPP). Cílem ŠPP je podpora žáků, rodičů a pedagogů. Výhodou ŠPP je poskytování poradenských služeb přímo ve škole. Tým ŠPP dobře zná prostředí školy a poradenské služby se tak stávají dostupnější jak pro žáky, tak i jejich rodiny. Pracovníci ŠPP zajišťuji realizaci depistážní, diagnostické, intervenční, konzultační, informační, metodické a terapeutické činnosti.
Náplň školního poradenského pracoviště
1. Diagnostika, depistáž
• Spolupráce při zápisu do 1. ročníku
• Řešení specifických poruch učení
• Diagnostika a řešení při výchovných problémech žáků.
• Zjišťování sociálního klimatu ve třídě.
• Screening, ankety, dotazníky ve škole.
• Péče o nadané žáky
2. Konzultační, poradenské a intervenční činnosti
• Péče o integrované žáky
• Individuální práce se žáky v osobních problémech
• Krizová intervence
• Řešení školní neúspěšnosti
• Kariérové poradenství u žáků.
• Techniky učení
• Práce s růstovou skupinou
• Koordinace preventivní práce ve třídě, programů pro třídy apod.
• Podpora spolupráce třídy a třídního učitele.
• Individuální konzultace pro pedagogické pracovníky
• Konzultace se zákonnými zástupci při výukových a výchovných problémech dětí.
• Pomoc při řešení multikulturní problematiky ve školním prostředí.
3. Vzdělávací činnost, metodická podpora
• Spolupráce se školskými poradenskými zařízeními, zdravotnickými a dalšími zařízeními.
• Metodická podpora po pedagogy
• Prezentační a informační činnost (pro pedagogy, zákonné zástupce)
Kontakt:
poradna@zscakovice.cz

Speciální pedagožka – etoped, psychoped
- zajišťuje podporu žáků s výukovými obtížemi
- zajišťuje konzultace a podporu při sestavování, plnění a hodnocení IVP
- realizuje reedukaci specifických poruch učení
- zajišťuje etopedickou podporu a diagnostiku při nestandardním chování
- nabízí terapeutickou podporu při nestandardních životních situacích
- poskytuje krizovou intervenci
- spolupracuje s ostatními pracovníky ŠPP a všemi pedagogickým pracovníky školy

Pracuji s metodou Kupoz (Program pro rozvoj pozornosti).
Více o programu na www.kupoz.czVíce informací
Speciální pedagožka, etoped
- zajišťuje podporu žáků s výukovými obtížemi
- zajišťuje konzultace a podporu při sestavování, plnění a hodnocení IVP
- zajišťuje etopedickou podporu a diagnostiku při nestandartním chování
- zajišťuje rodičům poradenství v oblasti prevence a reedukace SPU
- poskytuje krizovou intervenci
- spolupracuje s ostatními pracovníky ŠPP a všemi pedagogickým pracovníky školy
Od září nabízím dětem a rodičům instruktáž stimulačního programu Maxík. Program je určen pro děti od 5 roků, které se připravují na vstup do školy (předškoláčci)
Vhodný je také pro děti s odloženou školní docházkou, a také malé školáky, kterým dělá psaní, čtení a počítání potíže.
-nabízím možnost instruktáže programu Ropratem (rozvoj pracovního tempa). Je určen pro děti od 8-16let.
V případě zájmu o tento program mě prosím
kontaktujte.

Speciální pedagog
- Zajišťuje poradenství u dětí s poruchami učení
- Realizuje individuální a skupinovou logopedickou péči
- Zajišťuje prevenci u dětí s narušenou komunikační schopností
- Nabízí konzultace a poradenství v rámci logopedie
- Poskytuje krizovou intervenci
- Spolupracuje s ostatními pracovníky ŠPP a všemi pedagogickými pracovníky školy

psycholožka školního poradenského zařízení Prahy 9, bude v naší škole pracovat každé sudé úterý v době od 8:00 do 10:00 hodin v kabinetě č. 2006, 1. poschodí budovy č. 500 (nám. J. Berana)Více informací
Psycholožka pedagogicko – psychologické poradny
pro Prahu 3 a 9
(detašované pracoviště U Nové školy 871, Praha 9 – Vysočany)
každé úterý v sudém školním týdnu v kabinetu č. 2006 ( 1. patro ve vstupní budově ZŠ na nám. J. Berana ) od 8:00 do 10:00 hodin

Výchovná poradkyně
- poskytuje výchovné poradenství pro žáky, zákonné zástupce a pedagogy
- spolupracuje s odbornými institucemi (PPP, SPC, OSPOD)
- poskytuje individuální konzultace (školní i osobní problémy a vývojové poruchy učení a chování, související
s výukovými obtížemi) - nabízí karierové poradenství
- poskytuje krizovou intervenci
- spolupracuje s ostatními pracovníky ŠPP a všemi pedagogickým pracovníky školy

Preventistka školy
- zpracovává a realizuje Minimální preventivní program na škole
- řeší nevhodné formy chování
- pracuje s třídními kolektivy v rámci primární a sekundární prevenci
- poskytuje krizovou intervenci
- spolupracuje s ostatními pracovníky ŠPP a všemi pedagogickým pracovníky školy

Mgr. Martin Střelec

Mgr. Kateřina Švajdová

Mgr. Petra Boháčková

Mgr. Jana Češková

Mgr. Adéla Rajdlová

Mgr. Natália Šťastná

Mgr. Alena Kozlerová

Milena Pokorná


Štěpánka Vachulová

Gabriela Nevěčná
Olga Nováková
Eliška Zelinová

Mgr. Alena Aigelová



Mgr. Oldřich Bajt




Kateřina Bossanyi


Mgr. Dana Buzková





Mgr. Jasmina Falge

Marie Fišarová

Mgr. Petra Fridrichová

PhDr. Markéta Frývaldská PhD.


Mgr. Marcela Hádrová



Ing. Gabriela Hanzlíková

Mgr. Lenka Hladíková




Tomáš Chadim


Mgr. Petra Chovaňáková

Mgr. Stanislava Chromá

Mgr. Petra Chromá

Mgr. Jarmila Janíková

Mgr. Zuzana Jánošková


Mgr. Eva Jelínková

Mgr. Barbora Jodasová







Mgr. Klára Kostelecká

Mgr. et Bc. Radka Kostková


Ing. Luděk Kovář






Jana Křehlová


Mgr. Pavel Kučera

Mgr. Jitka Kulovaná
Mgr. Olga Lacina


Mgr. Monika Lekovská


Mgr. Petr Málek


Mgr. Alla Marhita


Gabriela Misíková


Mgr. Kateřina Moravcová DiS.



Mgr. Kristýna Navrátilová

Mgr. Helena Nováková


Mgr. Dagmar Novotná

Bc. Irena Odleváková


Mgr. Ivana Paseková

Mgr. Dana Pavlišová



Mgr. Milada Poľačková

Mgr. Ludmila Poláková

Mgr. Jitka Polanská


Mgr. Miroslav Popr


Anna Procházková
Ing. Barbora Přechová

Ing. Zuzana Ptáčková Ph.D


Mgr. Anna Roulová DiS

Mgr. Kateřina Rumlová


Ing. Pavel Řepa

Mgr. Simona Schejbalová Říhová

Ing. Kateřina Schlesingerová



Mgr. Gabriela Střelcová

Mgr. Iva Sulanová

Mgr. Michal Sýkora

Mgr. Sylva Sýkorová

Mgr. Irén Szerhejeva

Mgr. Adriana Šarmírová

Mgr. Alžběta Šnoblová


Mgr. Pavel Švanda


Mgr. Miroslav Terkoš


Mgr. Michaela Vargová

Mgr. Ondřej Vasiluk

Mgr. Sabina Velasová



Mgr. Petra Vlašánková

Mgr. Martina Vondráčková
